Page 26 - Ximpun Qutaek Dayak Ngaju
P. 26
Uxaeh qeya inharimanxiekan qanhung poro pang’
azae qitab ximpun qutaek Dayak-Ngaju, buqhu :
“Qutaek Dayak-Ngaju dinue tuntang olih inpar’anggong-tumbah
kan xaselah ilmiyah” andue biyen nutor’ah qareh ati inhuang
bab epat E, ganaen qareh hung xaeleh panae lius ati bara aere
quluek oloen jeie mang’azae tangqan bar’ieseiq - ieseiq iesaeng
hual tueh, aewie ganaen te’i akue xaqilen panjapha {cipta} tun-
tang panyurat {penulis} qamus qutaek Dayak - Ngaju tarbiyen
helu manhelu’i andue mantumbah bara par’ieseiqan tarsewut.
Hual xaqurik einpun uxaeh in’nutorkan qanhung
poro pang’azae indoq jatun-ati qauegu{ragu}an huang manrurui
{faham}i einqah cuqu-quan atawa geteian xindemat –xindemat
bara qutaek Dayak-Ngaju tarsewut,ganaen qareh lius aere bara
oloen jeie mang’azae tuntang baejaer qutaek Dayak - Ngaju in-
thue beyang-liequet panjajaran jeie barfaud-faud, inthue panga-
tawan tungtang pangqahuman jeie barfaud-faud, einqah te’i ati
bara Xaqulae Galang {Sekolah Dasar}; tangqan ati qeya bara
Xaqulae Mapenteng Yartomo {Sekolah Menengah Pertama};
ati qeya Xaqulae Mapenteng Ujun {Sekolah Menengah Atas };
ati qeya bara Pa’angxiwa {mahasiswa} tuntang oloen bara
mapairaqaet uwar; tuntang akue mamparnahaekan lius ati qe–
ya oloen bara wanjanagari {mancanegara} jeie mipen baejaer qu
taek Dayak-Ngaju inthue beyang liequet jeie barfaud-faud ta –
gael inparijhekan inhuang baejaer qutaek Dayak-Ngaju!
7.